Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~CYBEVHS | użytkownik

imię i nazwiskoCYBEVHS adres zarejestrowany02.02.2007 @13:41:40 ostatnio na stronie26.11.2016 @16:23:19



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty88 komentarze1740 posty na forum152

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~kutwa666    04.11.2009 @23:12:32
zniszczyła mnie twa galeria..... ide se w łeb sczelic.....
~KonradCzernik    04.11.2009 @15:47:35
No świetne arty! Wczoraj oglądaliśmy z chłopakami i stwierdziłem ze musze Ci to podesłać, bo wiem ze silisz się na to żeby dosięgnąć poziomu... tego gościa nie pobijesz! (...)

Taki zaczepny joke. Pozdros!
~88grzes    02.11.2009 @23:53:42
thx :D
_______
POAA!!
~Tempzey    27.10.2009 @22:26:42
Dzieki . W kwestii czerni, moja przypadlosc bawienia sie konturem i ladowania jak najwiecej pierdol sie udziela. Niemaly wplyw ma tez to,ze niesamowicie zajaralem sie ostatnimi czasy tworczoscia Charles'a Burns'a i tym jak operuje czernia i biela. Polecam serie "Balck Hole" jak uda Ci sie znalezc chwileczke czasu wolnego. Pozdrowka.
ostatnio edytowane: 2009-10-27 22:27:11
~n8n    16.10.2009 @01:32:10
Może i nie zauważyłem, bo może i gdzieś był, tylko mi przemknął, a może i nie, ale wydaje mi się, że brakowało jednej z moich ulubionych postaci :> a mianowicie SPAWN'a :> dałoby się poprosić o stworzenie takiego dzieła w wolnej chwili? Dziękuję z góry
~perlik    06.10.2009 @13:20:30
fota juz poszla sprawdz poczte
~Grisha85    04.10.2009 @11:19:40
ziomek napisz mi jakiego tableta używasz....
~SB    29.09.2009 @07:16:57
Dzięki
_______
"Mundus vult decipi ergo decipiatur"
~perlik    24.09.2009 @16:53:57
hehe spokoto gdzies kolo czwartku w przyszlym tyg ci wysle bo nie ma mnie teraz w domu. jak wroce to cykne fote pozdro
~NAWER    22.09.2009 @11:22:54
WIDZIAŁEM TWOJEGO ROCKSTARA MOCNA SCIANKA !!
_______
I LOVE CAPSLK
~zmora1    08.09.2009 @17:02:45
szejno ma dobrą fote
podkradnij mu i po sprawie

pozdr
Z
~Szejno    07.09.2009 @10:52:21
poszły foty
~Pr00zak    05.09.2009 @01:42:46
nie mniej jednak bardzo sie podoba
!forin    04.09.2009 @19:13:24
jak bedziesz, walnij mi info na gg gdzie co i jak mam byc.
_______
pracownia graficzna ProjektowanieOrg*
--
http://www.projektowanie.org . projektowanie . org

PROJEKTOWANIE.ORG* FACEBOOK, ZAPRASZAMY! : http://www.facebook.com/pages/ProjektowanieOrg/134151936607896
~barnik    04.09.2009 @12:57:13
no właśnie L-:
~zychunio    04.09.2009 @10:57:19
czujny zawsze w pogotowiu

bedziesz robil jakis murek w wawce?czy nie masz nic w planach?
_______
Dziwny czlowiek z krainy Z.
~cejn001    03.09.2009 @16:47:53
ta pani z lodzikiem sugeruje ,że jesteś jeszcze na wakacjach
dawaj jakieś prace wariat
pozdr
!JakkaS    31.08.2009 @11:56:01
Dzięki siniore... nadal czekam na te twoje obiecane nowości ;p
~JimmyKatana    26.08.2009 @20:17:44
:D

eee... "kot" ?

Pozdro
_______
"bo to jest to o czym artyści marzą, żeby dać dupy i wyjść z twarzą"
~duth    25.08.2009 @22:36:02
dzieki wielkie - pozdro!
!JakkaS    20.08.2009 @19:51:16
I fajnie ... fajnie. Robota fajna rzecz ale o przyjemnościach tez trza pamiętać. :D
~thirdeye    20.08.2009 @15:38:49
Tłuszcza się domaga nowych obrazkow lasek z lodami
_______
http://www.thirdeyeart.pl - jeszcze w powijakach
!JakkaS    20.08.2009 @00:20:00
Dzięks... a u Ciebie nic nowego... ciągle zapracowany, hmmm?

Anyway..
~Hype    16.08.2009 @22:39:07
dawaj cos nowego!
_______
VARTICAL | FEWGRAMZ
~Szejno    04.08.2009 @14:34:13
pisz mi w wiadomościach :D
spoko coś pomyślę i siuę zdzwonimy balasie skorumpowany
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 35 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt